  • Data: 2021-04-09 16:36:04
    Temat: Re: Temperatura w łazience
    Od: "P_P" <p...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsAD07821626F21budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    > Użytkownik P_P p...@x...onet.pl ...

    > W łazience masz ustawione 25 stopni. Ale nie napisałes jaka masz
    > temperature w łazience?
    > Masz te 25 stopni?

    Tak, z temperatura nie ma problemu, mogę dogrzać do 30 stopni.
    Glownie mi chodzilo o samo wyjscie z zamknietego prysznica.
    Pewnie to jest efekt zamknietej kabiny jak to pisze Adam.
    Faktycznie prysznic jest usytuowany w rogu lazienki z dwoma scianami
    szklanymi w tym jedna uchylna wejsciowa.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr