  • Data: 2022-01-14 19:59:46
    Temat: Re: Termometr zdalny z monitoringiem temperatury
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > Tak, to xiaomi które pokazałem to zigbee bodaj. Potrzebna bramka.
    >
    > Zaleta takiego czujnika zigbee względem wifi, jest praca na
    > baterii przez bardzo długi czas.

    > Ale mają własne zasilanie.
    >
    > Jeśli masz prądu pod dostatkiem, to to nie jest argument. Ale
    > nawet w domu, postawienie na półce czujnika i doprowadzenie
    > zasilania, to wyzwanie logistyczne. A zigbee stawiasz gdzie chcesz
    > i po roku zmienaisz baterię dostając dodatkwo dostęp do innych
    > typów czujników i sterowań, integracji z asystentem googla głosowo
    > i jako taką bezawaryjnością.

    Zaxczałem o tym czytac, o kompatybilnosci miedzy zigbee jednej firmy a
    zgbee drugiej firmy i ojapierdole :)))

    No ale chetnie bym sie tym pobawił, podłaczył w domu np czujnik
    zalania, jakies kontakty no i ten termometr.
    Mozesz wskazac krowie na rowie który konkretnie sprzet powinienem kupic
    aby za chwile sie nie okazało ze połowa ze sobia nie wspolpracuje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby