  • Data: 2019-12-22 18:59:59
    Temat: Re: Ustawienie kotła gazowego - temperatury
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Na mój gust to się nie sprawdza -- trudno potem w dzień dogrzać taki
    > ubytek temperatury w nocy (tzn. daje się, ale oczywiście dużo się
    > zużywa).
    >
    > Ja bym ustawił 21/20.

    Ale to nie kwestia oszczednosci a wymagań osób mieszkających - po prostu
    lubią spac w chłodniejszych pomieszczeniach.
    Teraz jest tak, ze albo kaloryfery na noc na 0 w pokojach gdzie spią albo
    na 2,5.

    Natomiast co do zasady - to troche dziwne, ze oszczedniejsze jest
    utrzymanie przez powiedzmy 8 godzin temperatury 20 stopni niz 19 i potem
    dogrzanie do 20...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain