  • Data: 2022-08-15 21:49:27
    Temat: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 15 sierpnia 2022 o 21:01:38 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:9d4e07c0-186b-47d6...@googlegroups.com>
    > panie Bartłomieju ale na ch. sprzedawać?
    > Jeść nie prosi.
    >
    > Sprzedadzą sobie spadkobiercy (a może i nie sprzedadzą)
    >
    > --
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    > dlaczego nie ratują budujących domy
    Akurat prosi. Żadne mieszkanie nie jest bezkosztowe. A im nowsze tym koszt większy.
    Dla kawalerki z PRL jest to ok 300 złotych na miesiąc, wiem bo tyle place. Dla
    trzypokojowego w 11 piętrowym bloku ok 600 złotych na miesiąc. Takie mieszkanie co
    jak twierdzisz że jeść nie woła po dziesięciu latach kosztuje 78 tysięcy. Za dziesięć
    lat takie mieszkanie będzie można kupić za dzisiejsze waloryzowane 78 tysięcy.