  • Data: 2022-08-15 22:45:27
    Temat: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 15 sierpnia 2022 o 21:49:29 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

    > Akurat prosi. Żadne mieszkanie nie jest bezkosztowe. A im nowsze tym koszt większy.
    Dla kawalerki z PRL jest to ok 300 złotych na miesiąc, wiem bo tyle place. Dla
    trzypokojowego w 11 piętrowym bloku ok 600 złotych na miesiąc.
    Sprawdzam
    Sprawdziłem u siebie
    Ok 45m2 mieszkanie gdybym nikogo tam mieszkającego nie zgłosił płaciłbym ok 200 zł.
    Z czego ok 170 zł to fundusz remontowy( pieniądze z których remontuje się części
    wspólne itp)
    Koszt porównywalny z kosztami stałymi utrzymania średniej klasy auta.
    Ale to teoretycznie bo praktycznie jak pisałem jakiś czas temu- daje ogłoszenie i
    telefony dzwonią .
    Ps.
    To konkretnie mieszkanie kupiłem i wyremontowałem w 2001.
    Wtedy 32tys mnie to kosztowało.
    Do 2007 tam mieszkałem, później,-do dzisiaj wynajmuję.
    W tym okresie ze 2 miesiące może kasy z wynajmu nie dostalem
    (Zmiana lokatorow/drobny remont)