  • Data: 2022-08-16 14:28:34
    Temat: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 16 sierpnia 2022 o 14:17:44 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    >.
    > No właśnie.
    > Czyli nie możesz bezkosztowo wyłączyc ogrzewania, bo albo po prostu
    > przerzucisz te koszty na innych właścicieli, albo zagrzybisz budę (jeśli
    > większość tak zrobi).
    Pewnie trochę racji jest w tym co napisales.
    Ale póki co mnie to nie dotyczy bo tam ciągle ktoś mieszka.
    Co do zagrzybienia nieogrzewanego lokum to też takie oczywiste nie jest.
    Dom( również poniemiecki), właściciel zmarł w 2015 roku i od tego czasu nikt tam nie
    mieszka/ nie ogrzewa
    Jestem jednym ze spadkobierców(systematycznie odkupuje udzialy/ ustalam pozostalych).
    Ma mklucze do tego domu i uwierz mi że oprócz pająków tam żaden grzyb nie wyłazi.
    Dom z cegły, tynki cementowo wapienne. Okna cały czas uchylone może dlatego i grzyba
    nie ma.