  • Data: 2022-08-24 23:25:59
    Temat: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pan jacek pozniak napisał:

    > Warunkiem założenia podzielników jest w miarę sprawna instalacja,
    > w tym, zawory grzejnikowe.

    Wyżej opisane zjawisko nie świadczy o niesprawności inatalacji, w tym
    zaworów grzejnikowych. "Praw fizyki pan nie zmienisz i nie bądź pan
    głąb".

    > System nie jest pozbawiony wad ale sprawdza się tam gdzie nie można
    > zastosować ciepłomierzy.
    > A nawet jeśli na obiekcie są ciepłomierze to podczas rozliczenia,
    > i tak traktuje się je jak podzielniki :) (wspomniane liczenie części
    > kosztów wg powierzchni).

    Najważniejsze, żeby klient był zadowolony. A tu chyba jest.

    > Co zaś się tyczy wszelakiej maści Pomysłowych Dobromirów; nie ma ich
    > zbyt wielu; komu w dzisiejszych czasach, internetu, FB i telewizji
    > chciałoby się angażować w rozkminianie techniki.

    W usenecie na pl.misc.budowanie są. Może nie ma ich zbyt wielu, ale
    próbują rozkminiać aż miło. I chce im się.

    --
    Jarek