    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    <tdft74$ua2$1$Cav@news.chmurka.net> <tdi01j$chj5$1@dont-email.me>
    <tdic74$igr$1$Cav@news.chmurka.net>
    <fpcw2cs34t31$.1gumvics8smf5$.dlg@40tude.net>
    <62fde99f$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <tdkum1$87v$1$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <tdn80j$n1b$1$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <tdo6pa$c82$1$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <6303c9d5$0$6204$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <630658fa$0$6214$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 24 Aug 2022 23:25:59 +0200

    pan jacek pozniak napisał:

    > Warunkiem założenia podzielników jest w miarę sprawna instalacja,
    > w tym, zawory grzejnikowe.

    Wyżej opisane zjawisko nie świadczy o niesprawności inatalacji, w tym
    zaworów grzejnikowych. "Praw fizyki pan nie zmienisz i nie bądź pan
    głąb".

    > System nie jest pozbawiony wad ale sprawdza się tam gdzie nie można
    > zastosować ciepłomierzy.
    > A nawet jeśli na obiekcie są ciepłomierze to podczas rozliczenia,
    > i tak traktuje się je jak podzielniki :) (wspomniane liczenie części
    > kosztów wg powierzchni).

    Najważniejsze, żeby klient był zadowolony. A tu chyba jest.

    > Co zaś się tyczy wszelakiej maści Pomysłowych Dobromirów; nie ma ich
    > zbyt wielu; komu w dzisiejszych czasach, internetu, FB i telewizji
    > chciałoby się angażować w rozkminianie techniki.

    W usenecie na pl.misc.budowanie są. Może nie ma ich zbyt wielu, ale
    próbują rozkminiać aż miło. I chce im się.

    --
    Jarek