  • Data: 2022-09-03 11:23:09
    Temat: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 3 września 2022 o 09:38:21 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    wyglądający jak pokruszony węgiel brunatny
    > Marnie więc widoku czekają nas tej zimy jak ludzie zaczną oponami rozdrobnionymi
    pallic czy tym tanim czeskim, dymiącym syfem.
    Przestań pierdolić jak jakis głupi chuj z jelopozycji o rtęci. Nie ma tyle śmieci i
    opon żeby mogły stanowić powszechne źródło ciepła. Poza tym potnij oponę na takie
    kawałki żeby weszły do pieca. Szczęścia życzę. Opony dobre do palenia na
    demonstracjach.