    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Date: Wed, 07 Sep 2022 00:47:43 +0200

    Tue, 6 Sep 2022 14:30:04 -0700 (PDT), w
    <bbde9f1d-f742-4a20-adc7-75cef3f7e53en@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    PL
    tosci-nieruchomosci-rzad-szykuje-duze-zmiany-6809359
    384517152a.html
    > To czy można zmienić albo nie można zmienić zależy od obowiązującego prawa debilu.
    W artykule napisali że chcą je zmienić. Ale cię trzepie. W medycynie taki stan nazywa
    się agresja z przeniesieniem. Kup sobie coś na nerwy.

    Nie, kurzy mózgu, nic nie kumasz jak zwykle.
    Podatek planistyczny będzie dotyczył sytuacji, gdy masz pastwisko na zadupiu,
    które do niczego się nie nadaje. Ale rząd postanawia, że całe grube hektary
    tego terenu teraz będą jedną wielką strefą przemysłową, więc twoje pastwisko
    nagle jest warte małą fortunę.
    I od tego wzrostu będziesz płacił podatek.

    Jak twiedzisz, że właściciel mieszkania będzie płacił podatek od zmiany MPZP to
    czekam na przykład.