  • Data: 2012-03-27 15:24:40
    Temat: Re: Wełna na dach
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    on-forums@vbtw24...
    W dniu niedziela, 25 marca 2012, 21:20:32 UTC+2 użytkownik Amir napisał:

    > Za chwile dojdzie do tego woda.....jak ja sie wyprowadzalem z jednego
    > mieszkania w Zabrzu -Gorny SLask w 2005 to koszt wody byl chyba kolo
    > 6zl/m3
    > teraz od 1 kwietnia juz bedzie kosztowac 14zl/m3 a jeszcze sa przeciez
    > mozliwosci podatku od deszczu....

    Albo cos pokielbasiles albo to cena razem z odprowadzeniem sciekow.

    http://www.wodociagi.zabrze.pl/joomla/index.php?opti
    on=com_remository&Itemid=35&func=download&id=213&chk
    =1fe077e03417f384c35c1e78a84c712e

    Ja tu widze: 5,49 pln brutto / m3 plus miesieczny abonament 10,37 pln
    brutto.

    Do tego za odprowadzenie sciekow 7,42 pln brutto. Czyli suma to 12,91 pln
    brutto. Jednak sama woda to zaledwie 5,49 pln - tyle tez kosztuje u mnie.
    Nie mam kanalizacji, mam oczyszczalnie, wiec woda kosztuje mnie ok 5 pln /
    m3. Koszt dla mnie praktycznie niezauwazalny bo zuzywam ok 10-15m3/mc, czyli
    srednio 150m3 / rok tj. 750 pln / rok, czyli jedyne 62 pln / mc.
    pozdr.

    --
    Adam

    Oczywiscie ze z odprowadzeniem sciekow- w mieszkaniu nie masz innej opcji bo
    szamba nie zamontujesz (zreszta napisalem Adamie ze "jak sie wyprowadzalem z
    jednego mieszkania..." )