    Subject: Re: Woda z wodociagu 3zł a ze studni 0,1zł
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5a457152$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5a46801b$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 29 Dec 2017 22:20:18 +0100

    > Roznica miedzy nami taka ze jak zaczynasz za bardzo fantazjowac to Cie grzecznie
    prosze zebys ujal bo masz z czego a ty przypierdalasz sie nie majac zadnych
    argumentow, zeby sie zemscic.

    Różnica między nami jest taka, że jak ty czegoś nie ogarniasz swoim
    rozumkiem to zamiast dopytać, nazywasz ludzi kłamcami.

    Ale cóż? Każdy ocenia według siebie. Każdy kto kłamie i fantazjuje
    uważa, że inni właśnie tak robią.

    Ja w odwecie zacząłem teraz dokładnie tak samo jak ty mi, bezpodstawnie
    przypisywać ci kłamstwa.

    Co do przypierdalania to właśnie ty się przypierdalasz, bo cię kilka
    razy złapałem na pisaniu pierdół i zwróciłem uwagę to zacząłeś się
    dopierdalać i przypisywać mi kłamstwa.

    Po prostu jesteś tetrykiem.