eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWoodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę? › Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
  • Data: 2016-07-18 21:09:11
    Temat: Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrocilem wczoraj z Woodstocku - bylem pierwszy raz - wraz z 10cio letnim
    synem i 67-letnim ojcem.
    Wybralem Toi Camp, wiec strzezone pole z prysznicami i toaletami.
    Bylo super - dziecko zachwycone, ojciec zadowolony. Ja podobnie - zero
    agresji, troche pijanych ludzi, sporo odjechanych (ale pozytywnie)
    Warto stanac z boku i ogladac te tabuny ludzi sunacych pod scene i spod
    sceny.
    Na SDM dziecka nie puszcze. Nie wierze ksiezom, a sam KK uwazam za
    instytucje stopujaca rozwoj kraju i gospodarke. Dla mnie to pasozyty.
    Piotr