    Subject: Re: Wyburzenie fragmentu ściany nosnej
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 6 Apr 2021 21:51:40 +0200

    > A tutaj
    > https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url
    =https://www.cda.pl/video/3245073&ved=2ahUKEwjRuamri
    -XvAhWS-IsKHSOGCvA4KBCjtAEwB3oECAQQAQ&usg=AOvVaw2BI7
    HVskGqniMibppeeo--
    > Jak wracasz po pracy do śmierdzącego z brudu domu.

    Przywróciłeś mi sens życia i nadzieję w to, że jeszcze w polskim
    społeczeństwie nie umarło poszanowanie narodowej tradycji i heroizm. Już
    myślałem, że wszystko zostało bezpowrotnie zaprzepaszczone. Że obecne,
    polskie społeczeństwo to już tylko stare, kulawe pryki z przepitymi
    wątrobami, których jedyną już rozrywką jest napierdalanie laską po
    przypadkowych samochodach na ulicy i rzucanie chujami i dziurami w dupie
    na grupach dyskusyjnych oraz przechwalanie się jakimi to są wspaniałymi
    kierowcami hulajnóg i wszechwiedzącymi wszechznawcami.

    A tu zwykły, polski bohater. Niezniszczalny i niezatapialny. Upadł, ale
    powstał i nic go nie powstrzyma. Wciąż prze do przodu jak legendarny USS
    Enterprise z okresu II WŚ. Może i chwilowo odpłynął. Może i kurs obrał
    zły, ale niebawem powróci i przypierdoli ze zwielokrotnioną siłą.

    Dziękuję ci Zenusiu. Nic tak nie cieszy jak głupota starych, UB-eckich
    pryków.