    Subject: Re: Wyłączanie pradu w gniazdkach.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <61431143$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <614439a4$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <9...@s...tv>
    <1...@g...com>
    <si6j8g$1285$6@gioia.aioe.org>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 19 Sep 2021 09:58:18 +0200

    W dniu 2021-09-19 o 07:53, Runt pisze:

    > a ja ci życze zenusiu wiele lat życia.
    > obyś żył zdrowo i długo dogorywając we własnych odchodach.

    Dlaczego nam tak złorzeczysz? Zlituj się nad nami.

    Przecież on z każdym dniem jest coraz bardziej upierdliwy i coraz
    bardziej arogancki i chamowaty.

    A jest tak zajadły, że nawet kiedy stanie nad nim kostucha to zamiast
    się przeżegnać i zrobić rachunek sumienia, jeszcze resztkami sił parę
    "chujów" rzuci ludziom na grupach.

    Lepiej niech już się przeziębi ... Jest duża szansa, bo tylu ludziom już
    naobiecywał, że może w końcu się uda. :)