  • Data: 2011-03-21 03:16:54
    Temat: Re: Wylewanei dziecka z kapiela
    Od: Brooks <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    cinews:1300176529_prd$zil0g@cyberdyne.pl...
    > http://allegro.pl/zarowka-swietlowka-philips-11w-50w
    -e27-krk-i1505232...
    > S ci gle w sprzedazy. Z wysp tego na ci gali;))
    > Krzysiek

    Wszystko fajnie, pomijajac fakt, ze anglicy uzywaja oprawki bagietowe
    B22.
    W Polsce najpopularniejsze sa zarówki E27, na drugim miejscu E14.
    W zalaczonym linku z aledrogo WIDNIEJE ;-) e27.

    Ja wlasnie czytam o wylewaniu dziecka z kapiela z wielkiej
    brytwanny :)
    Moze ktos OSWIECI uzerszkodników?
    Mozna jeszcze kupic zarówki OSRAM?

    Brooks