  • Data: 2010-05-19 05:27:58
    Temat: Re: Wymiana nadproża, czym podstęplować wieniec?
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:

    > Pewnie ze nie bedzie problemu to nie ich dom. :-)

    Z drugiej strony... Nie takie rzeczy budowano.

    Skoro jest tam scianka kolankowa, to sa 2 poziomy zbrojenia
    po calosci (znaczy na dole i na górze scianki kolankowej).
    Ponadto strop nie lezy na tej scianie. Wydaje mi sie,
    ze do zrobienia, ale to nie mój dom.

    Moge za to wskazac narzedzie, bo kiedys wycinalem otwór
    drzwiowy w scianie nosnej i dodawalem u góry nadproze,
    a nad wszystkim czuwal Aniol Stróż.
    Ogromna, spalinowa kątówka. Straszne narzędzie.

    pozdr serd
    --
    A S