eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWymiana ogrzewania (mieszkanie w starym budownictwie) › Re: Wymiana ogrzewania (mieszkanie w starym budownictwie)
  • Data: 2021-09-20 07:40:21
    Temat: Re: Wymiana ogrzewania (mieszkanie w starym budownictwie)
    Od: Runt <n...@e...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-19 o 22:23, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
    /.../
    > W Łodzi większość zabytkowych domów w czasie remontów kapitalnych jest ocieplana od
    środka i się jednak daje ocieplenie od środka. Żeby się dało zwróciłem uwagę na to
    czy ściany zdrowe, dach nie przecieka i jest wystarczająco dobra wentylacja. Jak ktos
    ortodoksyjny to może kupić " specjalne pustaki przeznaczone tylko i wyłącznie do
    ocieplania od środka". Osoby po szkołach specjalnych jak użyszkodnik czy kundel mogą
    sobie pogadać. Informuje i objaśniam że jak masowo zaczęli w Polsce ocieplać i
    wymieniać dobre okna na podobno jeszcze lepsze to była masa zagrzybionych domów i
    mieszkań chociaż ocieplali od zewnątrz.

    gdyby ocieplić twoją głupotą twoje "mieszkanie" w pożydowskiej
    kamiennicy byłby to najbardziej tropikalny dom w całym świecie. ;-)))

    a teraz próbka twego jakże kulturalnego głosu w dyskusji na p.s.p.

    ---

    > niedziela, 19 września 2021 o 17:29:47 UTC+2 Runt napisał(a):
    >>
    >https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/stan-
    po-burzy-kaczynski-sciga-sok-z-buraka/kb1wxb4,79cfc2
    78

    > Tobie się nie wypomina że matka zostawiła cie pizdziak vel runt
    dziura w dupie zima gołego w reklamówce przy śmietniku. Ani że twoim
    ojcem jest owczarek niemiecki jednego z oficerów SB. Ciesz się że nie
    szczekasz.
    ---
    prawda, ze wysoka kultura?

    no myjki, krisy, janusze i inne marki - podziwiajcie swego idola.