  • Data: 2010-11-29 10:07:22
    Temat: Re: Wyrownanie podlog
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Lis, 10:05, Albercik <n...@g...pl> wrote:
    > W dniu 26.11.2010 20:41, Kadar pisze:> W jednym z pokoi bedzie polozona wykladzina.
    Reszta podlog bedzie

    > nie wiem czy taki materiał by się nadawał, w rodzinnym domu pod
    > wykładziną miałem rozłożoną płytę pilśniową, miała coś koło 2cm
    > grubości, pewno można dostać w różnej grubości, ewentualnie OSB

    OSB troche niedobre bo wydziela formaldechyd. Co prawda nie wiele i
    bedzie przykryte czyms ale jednak jesli mozna to bym unikal.
    Z alternatyw to albo sklejka albo zwykla deska sosnowa ale to troche
    drogie a te podklady co sie kupuje wyjda chyba taniej.
    Ale deska sosnowa byla by calkiem mila. No i do odzyskania i
    spozytkownaia potem.