  • Data: 2021-01-18 21:55:32
    Temat: Re: Zaczyna się
    Od: budynPL <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 18 stycznia 2021 o 21:40:38 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Kiedy jeden człowiek ma prawo zmuszać do cierpienia innego człowieka?

    to jest chyba dość proste jesli ustalimy hierarchię wartości, i tak jesli przyjmiemy
    ze od najważniejszego to będzie na przykałd
    wartość samego życia
    zaspokajanie podstawowych potrzeb
    komfort życia itp
    czy jakos tak to wyjdzie na to że nie można naruszać wartości ważniejszej w
    hierarchii dla zrealizowania wartości mniejszej.
    Czyli nie mogę kogos zabić aby sobie ulżyć w cierpieniu, bo moje cierpienie jest
    mniejszą wartością niż jego życie. Tego typu kombinacje
    - trzeba by to porządnie rozpisać.

    b.