    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 27 Mar 2023 10:49:33 -0700 (PDT)
    <o...@l...harvard.local>
    <tvr8d7$svt$3$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <tvraom$ho$1$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <tvrjd6$5b4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <9...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <6...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    Subject: Re: Zaczynają się problemy z fotowoltaika
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 27 marca 2023 o 17:54:14 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > To nasz wynalazek, jest sprzeczny z naszymi przepisami, z przepisami sejmu
    > i narusza dyrektywy EU.
    > i przede wszystkim to co tu Tobie wyłuszczam jak chłopu na miedzy:
    >
    > "Przede wszystkim, nowelizacja ustawy o OZE narusza procedury stanowienia
    > prawa w Polsce. SBF POLSKA PV wskazuje, że regulacje naruszają w
    > szczególności art. 7. Konstytucji oraz zasady zawarte w art. 2
    > Konstytucji, które dotyczą demokratycznego państwa prawnego. Tryb
    > wprowadzania zmian narusza w szczególności zasadę zaufania obywatela do
    > państwa i stanowionego przez nie prawa."

    -jest-sprzeczna-z-przepisami-krajowymi-i-europejskim
    i/
    > Nikt nikomu nic nie kazał, powtarzasz jakąś propagandę. Są zalecenia ale
    > rozłożone w czasie i dotyczą nowych instalacji, które mają być dopiero
    > przyłączone do systemu.
    > To jest złodziejstwo, coś Ci się pomyliło. Chyba, że wg Ciebie solidarność
    > jest wtedy gdy wszyscy mają po równo, niezależnie od tego czy pracują czy
    > nie.
    >
    > TG
    I sbf jeszcze nie skierował sprawy do sądu? Jak to możliwe że społeczna organizacja
    pozarządowa nic nie robi. A może robi ale nigdzie o tym nie mówią. To w takim razie
    po chuj ten sbf jest? Ty też powinieneś oddać sprawę do sądu jeśli zmiana jest
    niekorzystna dla ciebie i niezgodna z obowiązującym prawem. Tutaj nie jest miejsce na
    załatwienie takiej sprawy.