  • Data: 2023-03-28 07:04:16
    Temat: Re: Zaczynają się problemy z fotowoltaika
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2023 o 01:10 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Chytry dwa razy traci . Zawsze tak było że jak wszyscy kupuja złoto to
    > trzeba kupować brylanty. Po wielu tysiącach lat istnienia ludzkiej
    > cywilizacji przewidywanie co zrobią głupi ludzie jest na tak wysokim
    > poziomie że rządzący mogą zrobić z nimi wszystko.

    Dokładnie tak jest, masz 100% racji. Jak mi każdy handlowiec od PV na
    start chce wcisnąć akumulatory do magazynu, rząd wciska akumulatory, nie
    ma dnia aby na onecie czy wp nie było arta o magazynach energii - to ja
    podskórne czuję, że to wielki szwindel i trzymam się tego od tego z daleka.
    Jeszcze nigdy mnie intuicja nie zawiodła.
    Wszyscy w rodzinie w nieklarownej sytuacji pytają się mnie o zdanie.

    TG