eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i powinno być zakazane › Re: Zbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i powinno być zakazane
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 15 Jan 2022 07:39:39 -0800 (PST)
    Subject: Re: Zbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i
    powinno być zakazane
    From: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 15 January 2022 at 14:01:04 UTC+1, ToMasz wrote:
    > masz racje. powtórzę. krew jest czerwona. wygrałem czy jeszcze nie. jak
    > nie to mam następny argument. śnieg jest biały, szachownica ma 32 pola
    > czarne i 32 pola białe. szach mat. wygrałem przepychankę na prawdziwe
    > argumenty, które niczego nie wnoszą do dyskusji.
    >
    > mam zamknięte beczki z wodą. spłukuję nią toaletę. w jaki sposób zarazki
    > przedostaną się do mojego organizmu?
    >
    > ToMasz
    >
    > Ps a co mają powiedzieć właściciele filtrów w nieprzeźroczystych
    > pokrywach. albo pokrywach przeźroczystych, ale w szafce pod zlewem,
    > gdzie jest ciemno? Oni na serio to piją!
> [...]

    to trywialne
    trudno znaleźc zależność między wielkościa opadów deszczu a częstościa korzystania z
    toalety, czyli deszczowka jest skladowana w beztlenowych, plastikowych beczkach,
    zbiorników, stanowiących hodowlę bakterii beztlenowych

    I kiedy one się przedostają do organizmu ?

    No wlasnie podcza spłukiwania toalety, pojawia się bryza wywolana strumieniem wody i
    powietrze, nad lustrem wody zostaje nasycone parą wodną, zawierającą miliardy
    bakterii beztlenowych i wtedy, na zewnątrz muszli, z 10 mld baterii wydostaje się w
    obrebie lazienki miliard bakterii i zostaja wdychane, osiadaja na podłodze, sprzętach

    Mozna przeprowadzić prosty eksperyment i sprawdzic w ultrafiolecie, gdzie osiadły
    bakterie beztlenowe, jak długo się utrzymuja w powietrzu i na jakiej wysokości