  • Data: 2020-02-18 11:38:09
    Temat: Re: Zużycie gazu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Wczoraj u mamy byłem
    > W sierpniu uruchomiliśmy tam kocioł na ekogroch
    > Od tego czasu(200dni) spaliła 155 worków ekogrochu
    > Średnio więc 18zł dziennie wychodzi domisko też duże i stare(1969rok
    > budowy) i podobnie jak u Ciebie duże grzejniki żeberkowe(co akurat
    > nie jest żadną wadą)

    Ja sie tylko zastanawiam, ile da mi ocieplenie domu (styro 15cm grafit)
    Jeżeli dzis płace x to ile to moze być po ociepleniu?

    (okna w domu standardowe plastikowe, to co sie kładło 10-15 lat temu,
    drzwi wymienione, słabym punktem jest garaz bo tam drzwi stare, słabe i
    na razie nie zamierzam wymieniac)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam