  • Data: 2020-02-18 12:09:56
    Temat: Re: Zużycie gazu
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 18 lutego 2020 11:38:11 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ja sie tylko zastanawiam, ile da mi ocieplenie domu (styro 15cm grafit)
    > Jeżeli dzis płace x to ile to moze być po ociepleniu?

    nie da sie na to odpowiedzieć. Trzeba znać inne (stropy, podłoga, wentylacja) straty.
    Dajmy na to na przykład ze "inne straty" to zero, wtedy łatwo obliczyć z obecnej
    kwoty wartosc strat przez sciany, oraz co bedzie po ociepleniu.
    Ale inne straty nie sa zero. Mogą być olbrzymie, a wtedy straty przez sciany nie mają
    wielkiego znaczenia i następne 15 cm styropianu da oszczednosci 0,0nic.

    b.