    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zużycie gazu w domu jednorodzinnym
    Date: Thu, 16 Dec 2010 21:42:10 +0100

    "M" <M...@o...pl> wrote:

    > Zwykle pierwszą taryfę wybiera gazownia. Jak w pół roku przekroczysz
    > prognozę na W2 to przeniosą cię do W3 nawet nie pytając. Jak nie, to
    > znaczy, że mają bałagan i nie kupili jeszcze komputera.

    Prawie się zgadza, ale nie do końca. U nas "komputer" oblicza im te taryfy
    na początku roku, gdzieś w styczniu. Ja podpisywałem umowę w październiku, z
    założeniem, że grzać będę do 18 stopni max, bo przeprowadzka dopiero na
    wiosnę. Chciałem wziąć taryfę w1, ale kobieta powiedziała, że ona jest
    właściwie tylko dla mieszkań, więc minimum w2. No i taką taryfę mam do dziś.
    Od początku października do dziś zużyłem jakieś 2000m3 gazu.
    Nie wiem czy się to mieści w w2 czy nie, może w styczniu mnie przepiszą :)

    --
    Bartek