  • Data: 2014-09-08 01:37:13
    Temat: Re: bardzo głupie pytanie
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek napisał:

    > To kup i sie odpier....l.

    Znów nie potrafisz czytać ze zrozumieniem - to nie ja chcę kupić tylko
    założyciel wątku. Jak we łbie ma mózg a nie dwa litry gówna to sprawdzi
    przed zakupem działki plan zagospodarowania przestrzennego, a nawet (jak
    jego mózg jest mózgiem a nie sieczką) wystąpi o warunki zabudowy...

    A jak ty nie wiesz jak się takie biznesy odstawia - to może wiaderko,
    łopatka - i sadź baby z piasku na rancie piaskownicy.

    --
    Darek