eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieciekawe czy patrząc w dłuższej perspektywie warto w ogóle budować domy lub kupować mieszkania › Re: ciekawe czy patrzi?1c w di?1ui?1szej perspektywie warto w ogi?1le budowai?1 domy lub kupowai?1 mieszkania
  • Data: 2014-05-16 21:34:07
    Temat: Re: ciekawe czy patrzi?1c w di?1ui?1szej perspektywie warto w ogi?1le budowai?1 domy lub kupowai?1 mieszkania
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:39a4f081-8bad-46e8-bb7a-c035b7f7405a@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 15 maja 2014 21:31:23 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:
    > Bo Polacy dalej s? biednym narodem i z tego to wynika ?e prowadz?c
    > dzia?ano?? nastawion? na ososby fizyczne musisz mie? spory obr?t by z tego
    > ?y? bo z powodu ma?ych zarobk?w (por?wnuj? ?redni? w Polsce do ?redniej w
    > Niemczech lub Anglii) ludzie ogl?daj? pieni?dze ze wszystkich stron.
    > Jak popatrzysz ?e za ?redni? p?ac? w Polsce rodzina (2+1) w zasadzie ma
    > problem prze?y? a w Niemczech czy Anglii ?yje w miar? normalnie to tu le?y
    > sedna problemu.

    >Ja zauważyłem coś innego:
    >jeden kolega mający firme budowlana kilka ostatnich lat dla wspólnot
> [...]

    Kris ale to co piszesz moim zdaniem uzupelnia sie z moja wypowiedzia-
    indywidualni sa wymagajacy ale dodatkowo nie chca placic tyle ile w zasadzie
    by nalezalo. Stad duzo ludzi otrzymuje marna jakosc za marna cene. To
    wystepuje nie tylko w budowlance ale tez auta uzywane (te krecenie licznikow
    bo ludzie chca kupic jakosc za realtywnie nie male pieniadze a takich aut na
    zachodzie nikt darmo nie sprzeda)
    Popatrz na jakosc zarcia - byle taniej a jakosc jest mniej wazna(choc tutaj
    juz zaczyna sie to zmieniac). Wiec moim zdaniem wydaje mi sie ze sedno
    problemu lezy w tym ze my mamy cenyeuropejskie ale zarobki polskie.