  • Data: 2022-08-17 20:51:09
    Temat: Re: co ludzie widzą w Krakowie?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 17 August 2022 at 19:21:42 UTC+2, nadir wrote:

    > Ale blisko do Chorwacji.

    > No i bliżej do Nieba.

    > Czy ja wiem? Śmieszniej niż na Śląsku czy Kaszubach?

    > Może nie ma potrzeby pracować?
    Kraków, jak każde miasto zbudowane nad rzeką
    ma powietrze malaryczme, czyl;i wilgotne, niezdrowe dla płuc i dużo smogu, bo
    powietrze zawiera duże ilości pary wodnej, unoszącej się znad nurtu rzeki i w tej
    parze wodnej rozpuszczają się spaliny samochodowe, bo szybko się schładzają w
    kontakcie z wodą ina wysokości 2-3 metrow smog spalin samochodowych jest zawieszony
    miesiącami.

    Kto ma kase buduje się z dala od Wisly i na wzgórzach, byle nie mieć kontaktu ze
    Smogiem Wawelskim