  • Data: 2020-01-09 20:31:17
    Temat: Re: dobudowanie wiaty z boku domu - konstrukcja
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/01/2020 17:32, uciu wrote:
    > Tylko zastanawiam się nad belką mocowaną do budynku.
    > Czy wyciąć ocieplenie (mam 20cm styro) i mocować belkę do ściany

    U mnie jest tak: Wycięto w styropianie kwadrat o boku mniej więcej
    belki. W to miejsce został wsadzony klocek drewniany, impregnowany, o
    wysokości dokładnie równej grubości ociepnienia. Osadzony na kotwy
    chemiczne.

    Do tego kawałka drewna służącego jako dystans przymocowany jest taki
    wieszak, trzymany tymi samymi kotwami:

    https://media.castorama.pl/media/catalog/product/cac
    he/0/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/W/i/Wies
    zak_do_belki_Simpson_typ_I_80_x_130_mm-926637-462737
    .jpg

    Tylko kwadratowy, nie mogę go teraz znaleźc na necie.

    Całość jest bez podpór na odcinku około 5m i na samym końcu zadaszenia
    stoją dopiero słupy podtrzymujące.