  • Data: 2009-09-13 21:07:35
    Temat: Re: dom gotowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    robercik-us pisze:

    > Nie do końca tak. Nie musisz tak ochoczo dopowiadać co tam sobie
    > myślę... pozwolisz, że jak zechcę, to sam to wyrażę, a jak nie zechcę...
    > to żadna siła nie zmusi mnie do tego. W każdym razie wyręczać mnie nie
    > musisz. Ja powiedziałem tylko, że dom-szafa mnie się nie podoba i to
    > podtrzymuję mimo drwiących insynuacji w temacie.

    Drwiąco to ty się wyrażasz o domach innych niż murowane.

    A co do podobania/niepodobania - zaznacz wyraźnie, że chodzi ci
    wyłącznie o gust (czyli zajmujesz pozycję analogiczną do "wolę ten
    samochód, bo bardziej podoba się jego kolor"), bo inni dyskutują tutaj
    raczej o kwestiach obiektywnych, typu koszta, korzyści technologiczne
    itepe (czyli w samochodowej analogii "wolę ten samochód, bo wprawdzie
    wolniej i mniej zrywnie jeździ, ale za to jest tańszy w eksploatacji i
    zakupie").

    PS: poczucie humoru amputowali ci w dzieciństwie, czy to niedawna
    strata? ;->