  • Data: 2018-12-11 08:41:15
    Temat: Re: e komputerowcy
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.12.2018 08:18, Budyń wrote:

    > a nie da sie tych sterownikow skopiowac i podesłać? Jak krowie na rowie napisz co
    trzeba by ja uruchomic pod w7

    Nie mam pod ręką tego kompa bo pracuje na nim użyszkodnik aktualnie ale...

    Jeśli to USB to jak podłączysz drukarkę to system powinien zaciągnąć sam
    sterownik z win update.
    Jeśli LPT to zainstaluj ręcznie i w miejscu wybory sterownika kliknij
    button windows update.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info