eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniefaktury od Tauronu. -- Do tej pory płaciłam 70 zł. Przyszło rozliczenie i zdębiałam. Mimo niższego zużycia każą mi płacić 230 zł -- mówi. I wskazuje, że opłata handlowa skoczyła z 30 do 125 zł miesięcznie. › Re: faktury od Tauronu. -- Do tej pory płaciłam 70 zł. Przyszło rozliczenie i zdębiałam. Mimo niższego zużycia każą mi płacić 230 zł -- mówi. I wskazuje, że opłata handlowa skoczyła z 30 do 125 zł miesięcznie.
  • Data: 2023-04-02 15:46:10
    Temat: Re: faktury od Tauronu. -- Do tej pory płaciłam 70 zł. Przyszło rozliczenie i zdębiałam. Mimo niższego zużycia każą mi płacić 230 zł -- mówi. I wskazuje, że opłata handlowa skoczyła z 30 do 125 zł miesięcznie.
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem fakturę od PGE za luty i marzec, gdzie 3 marca gdy
    przekroczyłem równe 2000kWh podałem stan na eBOK.

    Na fakturze jest rozbicie z uwzględnieniem mojego odczytu, ale stawki
    zastosowali te same co przed limitem. Albo się nie wyrabiają z
    obliczeniami i będą korekty albo specjalnie żeby suwerenowi uśrednić
    pierwsze dwie faktury.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz