eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › faktury od Tauronu. -- Do tej pory płaciłam 70 zł. Przyszło rozliczenie i zdębiałam. Mimo niższego zużycia każą mi płacić 230 zł -- mówi. I wskazuje, że opłata handlowa skoczyła z 30 do 125 zł miesięcznie.

  • 1. Data: 2023-03-05 15:01:27
    Temat: faktury od Tauronu. -- Do tej pory płaciłam 70 zł. Przyszło rozliczenie i zdębiałam. Mimo niższego zużycia każą mi płacić 230 zł -- mówi. I wskazuje, że opłata handlowa skoczyła z 30 do 125 zł miesięcznie.
    Od: a a <m...@g...com>

  • 2. Data: 2023-03-08 06:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik a a m...@g...com ...

> [...]
    > rozliczenie i zdębiałam. Mimo niższego zużycia każą mi płacić 230
    > zł — mówi. I wskazuje, że opłata handlowa skoczyła z 30 do 125 zł

    Tej, inzynier od teorii spiskowych, nie mozesz tego napisać w jednym
    watku, tylko tworzysz 5 o jednej fakturze?

    Swoja droga to smieszne ze gosc ktory sie zna na wszystkim, nie ogarnał
    takiego prostego tematu ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 3. Data: 2023-03-08 18:39:18
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 8 March 2023 at 06:59:56 UTC+1, Budzik wrote:

    gadu gadu do obiadu

    Co tu ogarniac, gdy Tauron zaczął kasować 400zł miesięcznie
    za prognozę kWh poniżej limitu 2000 kWh
    ponad 100% w 2023.

    To w tym wątku babka napisała, że oplata handlowa u nich wyższa niz oplaty za światło
    o ponad 100%

    Jak nie zredukują kosztów to pójdą z torbami.

    Bo za rok będą kasowali 5zł za 1 kWh, czyli 1 euro, 1 $ , 1 funta

    i powrócimy do świeczek

    Minister musi przejrzeć kosztorysy Tauronu i ten z urzędu ochrony konsumentow też,
    czy Tauron nie wykorzystuje pozycji monopolistycznej

    Wungiel zdrożał, ale oni kupuja wungiel po cenie kontraktowej, hurtowej, a nie
    rynkowej dla indywidualnych odbiorców,

    Potrafi ktoś policzyć, o ile Tauron zawyża cene światła ?

    Może Jarek pomoże

  • 4. Data: 2023-04-02 15:46:10
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Dostałem fakturę od PGE za luty i marzec, gdzie 3 marca gdy
    przekroczyłem równe 2000kWh podałem stan na eBOK.

    Na fakturze jest rozbicie z uwzględnieniem mojego odczytu, ale stawki
    zastosowali te same co przed limitem. Albo się nie wyrabiają z
    obliczeniami i będą korekty albo specjalnie żeby suwerenowi uśrednić
    pierwsze dwie faktury.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz