  • 1. Data: 2023-03-05 21:29:55
    Temat: Nowy polityk Kołodziejczyk obiecuje że mieszkania będą darmo.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W tym oto artykule o tym napisali
    https://www.domiporta.pl/informacje/a/mieszkanie-za-
    darmo-polityk-wie-jak-to-zalatwic-lokale-maja-oddawa
    c-deweloperzy-5539
    Twierdzi ten polityk znany z tego że jest znany ze brakuje 4 miliony mieszkań. I że
    ludzie w wieku 25-35 nie mają gdzie mieszkać. Pomijam że w Polsce nie ma tylu ludzi w
    widełkach wiekowych 25-35. Zwłaszcza że do obliczen przyjąl dwie osoby na mieszkanie
    czyli 8 milionów ludzi bez mieszkan. . Ale widać że na polityka nijaki Kołodziejczyk
    się nadaje. Sądziłem że placformowej obietnicy kredyt na mieszkanie zero procent
    przebić się nie da. I się dało. Jak się wam podoba nowy pomysł nowego wybitnego
    polityka? Mnie się podoba bo pojawienie się na rynku 4 milionów darmowych mieszkań
    spowoduje wywalenie już lichutkiego rynku nieruchomości do góry nogami. Wartość
    istniejących nieruchomości mieszkalnych stanie się ujemna a najemcy będą oczekiwali
    że właściciele mieszkań s zerowych zerowych stawkach czynszu będą płacili część opłat
    stałych.

  • 2. Data: 2023-03-07 07:17:01
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 05/03/2023 20:29, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    że właściciele mieszkań s zerowych zerowych stawkach czynszu będą płacili część opłat

    Ja ci obiecam 8 milionów mieszkań czyli 50% tego co wybudujesz - jak to
    wpłynie na ceny mieszkań?

  • 3. Data: 2023-03-07 16:08:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 7 marca 2023 o 07:17:02 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    część opłat stałych.
    > Ja ci obiecam 8 milionów mieszkań czyli 50% tego co wybudujesz - jak to
    Nie jesteś politykiem to twoje obietnice się nie liczą.