eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniegorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja? › Re: gorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja?
  • Data: 2014-07-25 12:46:53
    Temat: Re: gorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 lipca 2014 12:37:55 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Teraz prawdę napisałeś. W sumie poprawniej było by że sprawność energetyczna równa
    jest sprawności energetycznej. Co to jest sprawność temperaturowa? czy to ta głupota
    wymyślona przez sprzedawców rekuperatorów. A tutaj widzicie państwo jak zimne
    powietrze grzeje się do ciepłego. Na zewnątrz -25 wa do pomieszczenia wpada +20.
    Szkoda że nie mówią o tym że strumień wylatujący jest masowo 5 razy większy od
    strumienia wlatującego. Jak będzie potrzeba to zrobią strumień wylatujący 10 razy
    większy. I tak żaden Adam się nie zorientuje że go w chuja robią i będzie powtarzał
    informacje o cudzie.

    Ale co to ma do rzeczy - rekuperator wymienia mi cale powietrze w domu
    gdzies co 2-3h. Uwazasz ze wilgotnosc na zewnatrz zmienia sie tak szybko,
    zeby roznice mialy zauwazalny wplyw na sprawnosc energetyczna w stosunku
    do temperaturowej? :)

    To co piszesz mialoby sens jakbym rekuperowal saune albo basen.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.