eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniegorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja? › Re: gorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja?
  • Data: 2014-07-25 12:37:55
    Temat: Re: gorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 lipca 2014 12:22:04 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    Co to kurwa jest sprawność temperaturowa i jak ma się do sprawności energetycznej?

    > Coz - poniewaz wilgotnosc w domu mam zwykle zblizona do wilgotnosci na
    >
    > zewnatrz to sprawnosc energetyczna jest mocno zblizona do sprawnosci
    >
    > energetycznej.
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Teraz prawdę napisałeś. W sumie poprawniej było by że sprawność energetyczna równa
    jest sprawności energetycznej. Co to jest sprawność temperaturowa? czy to ta głupota
    wymyślona przez sprzedawców rekuperatorów. A tutaj widzicie państwo jak zimne
    powietrze grzeje się do ciepłego. Na zewnątrz -25 wa do pomieszczenia wpada +20.
    Szkoda że nie mówią o tym że strumień wylatujący jest masowo 5 razy większy od
    strumienia wlatującego. Jak będzie potrzeba to zrobią strumień wylatujący 10 razy
    większy. I tak żaden Adam się nie zorientuje że go w chuja robią i będzie powtarzał
    informacje o cudzie.