  • Data: 2022-05-22 20:06:12
    Temat: Re: ile kosztuje licznik prądu?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.05.2022 o 17:01, ToMasz pisze:
    > witam
    > Czy jest tu ktoś uprzejmy i (bez wyjaśnien) powie mi ile kosztuje
    > licznik (na miesiąc) w tauronie przy zerowym zużyciu?
    Ja mam umowę z Tauronem i opłata miesięczna przy zerowym zużyciu to
    około 16 zł. Taka ciekawostka - po wymianie licznika na elektroniczny
    nie mam już zerowego zużycia. Nie jest tego dużo, jakieś kilka kWh
    miesięcznie, ale jest. Pod licznik jest włączony nieużywany garaż i nic
    więcej. Podejrzewam, że sam licznik pobiera jakąś energię.
    Przy 16 zł miesięcznie jak najbardziej opłaci się zrezygnować z jednego
    licznika i zastosowac podlicznik. Klasyczny podlicznik z tarczą można
    kupić już za 25 zł, a elektroniczny na ok. 40. W tym układzie wydatek
    zwraca się za 2-3 miesiące.

    Jacek