  • Data: 2018-01-20 11:46:41
    Temat: Re: instalacja fotowoltaiczna raz jeszcze
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 08:36:17 UTC+1 użytkownik Baczek napisał:

    > Jakie masz w tej chwili napięcie w gniazdkach ?
    > Produkcja prądu podbija napięcie, przy około 253V inwerter się wyłączy.
    > Zdarza się, że ludzie mają po 250V.

    Z napięciem wszystko OK - kilka razy przy instalacji różnych urządzeń
    mierzyłem i zawsze było prawie równe 230V :) Tutaj nie mam żadnych
    problemów - do dużego trafoka (który kiedyś służył małej ciepłowni, a teraz
    praktycznie obsługuje tylko kilka domków) mam 150m - linia podziemna, do
    samego trafoka też kable idą pod ziemią gdzieś dalej), nigdy nie miałem
    problemów z prądem, spadkami napięć etc. Także tutaj nie powinno być
    żadnego problemu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.