  • Data: 2018-01-24 10:39:59
    Temat: Re: instalacja fotowoltaiczna raz jeszcze
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 stycznia 2018 10:22:08 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > A ja dalej nie rozumiem, co by było złego w tym, że ktoś nam (z dowolnych
    > przyczyn) tanio chce sprzedawać coś, co my chcemy u siebie dotować.
    > Ochronę rodzimych producentów przed tanią konkurencją z zewnątrz to
    > ja (trochę) rozumiem. Ale tu przecież (podobno) w grę wchodzi troska
    > o Planetę, a nie o fabrykantów.

    Turcy też blokują chińskie panele, widać jak coś jest za tanie to jest złe ;P
    Ale u nich to generalnie jest dramat, bo ponoć tylko 1/3 energii potrzebnej
    produkują u siebie, stąd może takie zagrywki, chcą pobudzić wewnętrzną
    produkcję. Generalnie nie jest źle, panele tanieją i rośnie sprawność,
    jeszcze 5 lat temu człek patrząc na ceny pukał się w łeb, a teraz można
    spokojnie kupić. Oby tak dalej ;)

    L.