    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: internet kablowy w domu
    Date: Sat, 20 Jun 2020 22:01:57 +0200

    yabba napisał:

    > Ja znam 2 przypadki, że Orange nie opłacała się naprawa kabla i wolała
    > płacić karę dla Netii. Netia dostawała od Orange więcej niż musiała
    > zwracać klientowi, więc nawet na tym zarabiała.

    Dlatego pytam, czy coś się zmieniło. Po prostu nie wiem, dawno już
    nie musiałem się w tym błocie taplać. Ale zważywszy, że miesięczne
    odszkodowanie (dla Netii) było na poziomie 2,5 tysiąca złotych, to
    albo ktoś w tym Orange już całkiem na łeb upadł, albo warunki się
    zmieniły. Z punktu widzenia Netii jest to oczywiście świetny biznes,
    ale nie sądzę, by mogła w jakiś sposób wpływać na opóźnienie usuwania
    usterek.

    --
    Jarek