eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejaki dalmierz?Re: jaki dalmierz?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!pingwin.aster.pl
    !newsread2.aster.pl!not-for-mail
    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaki dalmierz?
    Date: Wed, 28 Oct 2009 11:59:32 +0100
    Organization: Aster Sp. z o.o.
    Lines: 21
    Message-ID: <hc986p$gof$1@newsread2.aster.pl>
    References: <hc1784$p8a$1@news.wp.pl>
    <b...@m...googlegroups.com>
    <1...@4...net>
    <2...@a...googlegroups.com>
    <1...@4...net>
    <hc53hj$9q3$1@inews.gazeta.pl> <hc67ud$atb$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <139zwjf8xf332$.w0onprgsn91f$.dlg@40tude.net> <hc72up$mku$1@news.wp.pl>
    <l3khk11ds11h.1h8k0u9mps5ci$.dlg@40tude.net> <hc8v35$9rk$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 223-mo6-2.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsread2.aster.pl 1256727577 17167 85.222.96.223 (28 Oct 2009 10:59:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Oct 2009 10:59:37 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hc8v35$9rk$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    X-Antivirus: avast! (VPS 091027-0, 2009-10-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:376012
    [ ukryj nagłówki ]

    > Z tymi mar zami to niezła jazda jest.
    > Jaka musi być faktycznie marża na kablach skoro upusty u sprzedawcy
    > siegają 70%
    > Jaka jest marża na wełne/wate że upusty siegaja 50% cen katalogowych?
    > Jaka jest marża na grzejniki PURMO np ze rabaty to 45%?
    > Podobnie z oknami Drutex, z dachówka Brassa
    > itd
    > Zastanawiam sie po co takie chore ceny w katalogach jak i tak
    > dystrybutorzy dają praktycznie każdemu upusty kilkadziesiąt procent
    > W cenach katalogowych to kupują teraz chyba tylko baaaardzo naiwni
    > inwestorzy

    To może być tez taka strategia marketingowa. Cena wyjściowa dosyc wysoka,
    ale jak chcesz kupić to rabat tylko rośnie. Zobacz jak niektóre firmy
    samochodowe sprzedają swoje auta - praktycznie nikt nie kupuje za cenę
    katalogową. Tak samo widziałem u kilku developerów wystawione bardzo wysokie
    ceny, ale wiadomo, ze na dzień dobry cena idzie w dół o 20%. A potem klient
    się cieszy, ze tyle wytargował. Jednak moim zdaniem to działa tez
    odstraszajaco,bo klient może nie wiedzieć o tak wysokim rabacie i nawet nie
    chce oglądać towaru.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1