  • Data: 2013-11-18 22:03:38
    Temat: Re: jaki eko-groszek na co zwaracac uwage (laik)
    Od: jan dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przy telewizorze sprzedawca powiegdzie ekran,glośniki(tego może nie wiedzieć)jak
    wlączyć itp
    Z kotlami jest taka dobra praktyka,że instalator po próbnym rozpaleniu,gdy wlaściciel
    kupi węgiel -przyjeżdza i ustawia parametry.Darmo raz, reszta platna.
    O czyszczeniu też powinien powiedzieć.
    Skąd mam wiedzieć jaki ma piec?wiadomo,że piec ,bo węgiel sypie.Gdyby mial kociol,to
    by wody dolewal:)
    A poważnie,to w użytku domowym oba określenia są równoprawne.Gdy powiesz w sklepiez
    kotlami że chcesz kupić piec ,to sprzedawca nie odpowie"nie,panie u mnie piecy nie ma
    szukaj gdzie indziej".
    O czopuchu zapomnialem.Mój bląd.
    Niezależnie od wszystkiego,do pi no dobra,kotla zagląda się tak często,jak to
    możliwe,nie tylko jak zimno w domu.
    Pozdro dolniak