    Subject: Re: jaki wodomierz na zewnatrz
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5a5f561a$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    From: karwafak <k...@g...com>
    Date: Thu, 18 Jan 2018 14:03:43 +0100

    W dniu 2018-01-17 o 19:12, abomito pisze:
    > Witam!
    > Nie ma szans, żeby jakikolwiek wodomierz wytrzymał na zewnątrz.No , może jak
    zaizolowana skrzynka, z podgrzewaniem...Ale ja bym nie gwarantował.
    > Musisz się podlączyć za wodomierzem głównym.No to między tym podłączeniem a
    wyjściem na dwór(pole)musisz dać zawór i wodomierz. Dopiero póżniej- za spadkiem w
    dół-wychodzisz na zewewnątrz i dajesz drugi zawór. Przed zimą zakręcasz zawór w domu,
    a zdejmujesz ten na dworze.Można tylko odkręcić, ale nie ma gwarancji, że między kulą
    a korpusem nie dostała się woda.Nie musi jej być dużo, wystarczy ćwierć kropli.
    > A jak dasz wodomierz na zewnątrz, to też wystarczy kropla we właściwym miejscu...
    > Pozdro.abomito

    jak patrzyłem to duzo osob ma wodomierze na domu, wiec myslalem ze sa
    jakies specjalne na zewnatrz (oczywiscie na zime bym chował)