  • Data: 2011-05-16 19:17:25
    Temat: Re: jakie rolety do okien: zintegrowane vs. nadrpożowe
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom> szukaj wiadomości tego autora

    > To zaleta dobrych okien, nie rolet. Lepiej doplacic do wersji
    > trzyszybowej

    Obecnie mam zwykłe i rolety ładnie tłumią hałasy. W nowym domu planuję 3
    szybowe więc to mi faktycznie odpadnie.

    > Za to Ci moze uszkodzic rolete ;D No ale to zalezy gdzie mieszkasz.

    O to właśnie chodzi.

    > I tak siedzisz w tej ciemnicy w lato ?

    Jak mocno świeci to w 3/4 zasłonięte dają przyjemny ćwierćmrok ;-)

    > Tu OK. Ale do tego moga tez byc roletki wewnetrzne takie jak w
    > poprzednim poscie zapodalem. Nie widac ich, a tez spelniaja w/w
    > funkcje. Choc ja akurat wybralem tkanine "len" - jasna, lekko
    > przepuszcza swiatlo. Ale ja mam kino w piwnicy gdzie nie mam zadnego
    > okna :-)

    Wewnętrzne nie zatrzymują ciepła :-(

    > Lepiej puscic rdest, winobluszcz, bluszcz czy dowolne inne pnacze na
    > ogrodzenie i tez odcinamy od nas wszystkich wscibskich ;)

    Ale bluszczu nie zwinę i nie rozwinę w razie potrzeby.
    Możliwe, że nie czujesz potrzeby posiadania. Ja używam ich ciągle i uważam
    to za jeden z podstawowych ficzerów :-)

    Pozdr.