  • Data: 2020-10-17 10:17:03
    Temat: Re: kanał w garażu - pokrycie
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W sobotę, 17.10.2020 o 09:19, Mateusz Bogusz napisał:

    > a) na mój kanał wydałbym 560zł -
    > http://www.polskiekraty.pl/krata-pomostowa-500x1000.
    html zamiast 180zł
    > które wydałem na deski sosnowe 42mm

    No fakt, jak już wydałeś 180 zł, to wszystko inne jest do dupy.

    > b) przy kanale o szerokości 1m, wartość obciążenia na pole nacisku opony
    > to 170kg? -

    Po kanale się nie jeździ, chyba że masz problemy z widzeniem. Poza tym
    w standardowych garażach nawet jakby się chciało wjechać na kratkę, to
    nie ma jak, bo z jednej strony ściana, a z drugiej regały na przydasie.
    Kanały w warsztatach nie są przykrywane i jakoś samochody do nich nie
    wpadają. Przykrywanie kanałów zostało wymyślone w PRL-u przez BHP-owców,
    gdyż robole po pijaku wpadały, bo "na zakładzie" zawsze się piło. I nie
    tylko.

    https://zapodaj.net/3eafd208794b9.jpg.html