  • Data: 2021-04-26 07:37:16
    Temat: Re: kogutek uszkodnik
    Od: Runt <r...@e...prv> szukaj wiadomości tego autora

    /.../
    --

    > Jesteś uzyszkodnik debilem.
    musiałby być z twojej rodziny! ;-))
    >A najlepsze jest to że jak pizdziak
    zenusiu, jak się miewa twoja asshole? ;-))
    >vel runt
    C-VEL zenuś ;-)))>dziura w dupie
    zenusiu, skąd u ciebie ta tęsknota za "dziura w dupie"? czyżby
    wspomnienia z czasów kiedy zarabiałeś nią u swego alfonsa hanssa? ;-)))
    > z polityki
    zenusiu, nie masz pojęcia o czym bełkoczesz. jesteś nadętym pajacem,.
    który "zjadł wszelkie rozumy" a mówiąc wprost cierpisz na kompleks
    małego członka i wykluczenie społeczne.
    >poświęcasz mi dużo czasu
    zenusiu, nie pochlebiaj sobie. zasrywasz grupy dyskusyjne swoimi
    durnowatymi ambajami sądząć, że jesteś kims a jestes jedynie
    internetowym bytem, który w realnym świecie jest karaluchem
    > ze swojego chuja wartego życia.
    zenusiu, ile jest warte twoje życie? ;-)))
    > Sram na ciebie z góry debilu.
    zenusiu, skad u ciebie to zamiłowanie do skatologii? ;-)))
    >Obrazić mnie nie możesz bo byle kto nie może.
    masz rację zenusiu, karalucha nie można obrazić.
    >Amen.
    rest in peace zenusiu ;-)))

    --
    Runt