  • Data: 2021-04-26 09:57:48
    Temat: Re: biedaczysko
    Od: Runt <r...@e...prv> szukaj wiadomości tego autora

    > poniedziałek, 26 kwietnia 2021 o 07:38:19 UTC+2 Runt napisał(a):
    /.../

    > Nie mam psa.
    bo jesteś kundlem! ;-)))
    > Ale ty pizdziak
    zenusiu, jak się miewa twoja asshole? ;-)))
    >vel runt
    C-VEL zenek ;-)))
    >dziura w dupie masz psa w rodzinie.
    nic z tego zenusiu,
    to twój stary był psem, a dokładniej ORMO-wcem. ;-)))
    >Ciesz się że nie szczekasz,
    zenusiu, daj glos! i do budy! do budy kundlu! ;-)
    >na takie imprezy za kase twoja babka matkę prowadzała.
    od mojej babki i matki WARA ty skończony degeneracie!
    >Patrząc na twoją zaciekłość
    zenusiu - takie coś ";-)" nie oznacza zaciekłości a kpinę z ciebie ty
    nadęty durniu! ;-)))
    > musiał być to pies służbowy z sbeckiej imprezy.
    zenusiu, projekcja. twoja "mame" i "babe" też były w ORMO. Tak jak twój
    "tate" i ty.

    zrób sobie zenusiu lewatywę i nie obsrywaj grup zwanych "dyskusyjnymi".
    ;-)))

    --
    Runt