  • Data: 2017-01-29 17:28:42
    Temat: Re: nagrzewnica elektryczna małej mocy
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2017 o 17:13, ToMasz pisze:

    > wow! to pojechałeś. każda grzałka o tej samej mocy będzie grzała tak
    > samo ( w uproszczeniu). Bo to co jest w innym sprzęcie stratami, to
    > tutaj zamienia się na ciepło. więc cokolwiek kupisz, to będzie działać.
    > Ja bym postawił na solidna konstrukcje, albo łatwą do zrealizowania
    > wymianę gwarancyjną. albo długi kabel zasilający lub cichy wentylator.

    napisałem, że nie mam z tym doświadczenia - miałem kiedyś starą farelkę
    i ledwo wiała, może miała słaby wentylator, może grzałka nie miała 1,5kW
    a np. 1kW... nie wiem, ale zraziłem się wtedy do małych rzeczy zwanych
    teraz termowentylatorami

    > jedyne co.... to pomyśl jak szybko potrzebujesz mieć ciepło. bo może
    > wystarczy kaloryfer olejowy 800wat załączany godzine czy dwie wcześniej.

    napisałem w pierwszym poście - chcę ciepło w miarę możliwości momentalnie

    > jak ma być szybko ciepło, to termowentylator, jakikolwiek. najlepiej
    > farelek z olx. Albo promiennik, żarówka kwoka...

    promiennik się nie nadaje - mam i w nogi jest zimno.

    > pomieszczenie masz śmiesznie małe. sprawdź czy suszarka do włosów nie
    > będzie wystarczająca

    nie jest wystarczająca

    Łukasz