  • Data: 2017-01-29 18:03:52
    Temat: Re: nagrzewnica elektryczna małej mocy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 29 stycznia 2017 17:31:05 UTC+1 użytkownik ddddddddddddd napisał:
    .

    > Jego rada to "kup drogą". To żadna rada.
    W pierwszym poście dał Tobie najlepszą radę, zanegowałes to polecił kupić
    drogą.Kurcze masz trywialny problem a oczekujesz akademickich dyskusji. Jak tam nie
    masz okna bez szyby to na te 4m2 wystarczy suszarrka jak Tomasz napisał
    Suszarka nieelegancka to kup najtańszą farlkąe. Na Olx zerknełem za 20 zł oddaja
    ludzie